Monday, June 06, 2011

putih mata lah semua jejaka kat luar sana bila Nurul Ain Abd Salam sah menjadi isteri orang ^^

Assalamualaikum

samat pagi semua.. nampak tak kegigihan dan kesanggupan saya bersengkang mata untuk menghasilkan entry bersejarah ini.. haha.. penat tunggu Kak Ain menguplod gambar kawen beliau sebab nak pinjam uplod kat sini dan menulis sebagai hadiah kawen.. huhuhu.. takpe takpe.. penantian itu dapat menguji tahap kesabaran dan keimanan saya.. hihi.. alaaaaaa,, tak kesah lah nak kate apa puunnnnn tapi saya tetap nak buat jugak entry ni.. hihi


majlis nikah dan bersanding kat rumah pengantin wanita di JB dan saya ada niat suci untuk pergi xoxo di majlis Kak Ain nanti.. lantas boleh singgah makan sekali kat rumah Puan Hasnah.. huhu.. eh, bukan.. sebenarnya sebabnya nak amek gambar dan tunjuk kat kengkawan yang "hey, aku ada gambar dengan Kak Ain tahu!! korang hade??"memang pun saya takde jemputan tapi kekonon wakil untuk Ayda Jamal.. haha.. sebab Kak Ain de jemput dia lalu laman sesawang.. so haruslah excitedddd mahu ketemu klon RCW ni kan.. tapi tapi tapi hajat suci murni tu memang punah sama sekali ibarat tongkang yang karam sebab saya perlu menghantar pengantin juga pada hari tersebut.. terus amek bantal tekup muka..
T_______T



memang ayuuuuuuu

yay.. dah sah menjadi suamiateri


hari hari bukak blog L.O.V.E ni dan juga facebook tak kisah lah fan pages or profile betul kan sebab sebab nak tengok gambar yang diuplod.. auuwwww.. saya memang suka tengok wanita dan gadis cantik lagi gojesss okeh.. lagi lagi kalau yang peramah dan mesra gitu.. lagilah yayyyyy



memang sangat cantikk puunnnn.. patutlah si pentiru itu bersungguh-sungguh nak tiru tema dan apa lah semua macam Kak Ain jugak kan.. tema hitam pink pun memang auuwwauuwww lah kan.. woww gitu..


pewitpewit

merpatiduasejolisamacantiksamapadan



tengok gambar yang sedia ada dan tak sabar nak tengok yang lain jugak.. over tahu!!!! dan terus rasa nak naik pelamin jugak lah kan.. takpe next week kenduri kawen saya tumpang bergambar kat pelamin orang lain.. haha.. 



semoga Kak Ain dan suami bahagia hingga ke akhir hayat.. menikmati kehidupan yang diberkati dan direstui.. dan dan mendapat zuriat yang super duper comellllllll macam ibubapanya... auuuwwwww.... terus nak imagine rupa baby Kak Ain nanti.. =) =)=)






SELAMAT PENGANTIN BARU !!!



6 comments:

suha said...

hot giteww (^_^)

tp lg hot kalo awk wat pop up window tok komen hehehe cara nak tukar?gi kat dashboard-setting-comment..kak ain pon senang nk komen nnti tau (^_^)ops!1 lagi,kalo boleh xnak word verification tau..leceh la syg..

ni sekadar pndgn cik suha yg newbie gak (^_^)

ID said...

ok cik suha.. da tukar dah.. b4 ni tak tahu puunnnn.. trimas atas tunjuk ajar.. ^^ =)=)=)

suha said...

yeay!dh tukar..kn lg mudah nk komen hehe (^_^)

tq sbb follow belog cik suha ye,nnti rerajin selalu la terjah ye

ID said...

mestiiiii...
most welkem cik suha..
nice to meet u even kat alam maya jer..
tq juge ya.. ^^

Aya Zuki - Master Shaklee | Consultant Quantum Metal said...

blogger paling cantik dan kelakar :)

Cikrosecute said...

tahniah dah kawin...follow sini..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...