Saturday, June 18, 2011

makan makan dan makan


Assalamualaikum


sempena dengan saya yang dah nak habis cuti dah dan perlu meninggalkan teratak kesayangan ini lagi beberapa jam je lagi, kecintaan saya telah membuat majlis makan-makan sebab takut saya kempunan di kemudian hari.. oh, soo suwweeettttttt.. yeaayyyy.. semoga saya tidak teringat-ingat masakan kalian di perantauan nanti.. ocecece.. time kasih makngah dan pakngah atas sajian yang dihidangkan.. auuuwwwww terharu saya..


kelmarin telah kuar berjimba bersama akak, adik dan kazen sebab cuti saya bakal berakhir jadi kami pun jenjalan cuci mata dan cuci perut sekejap sebab saya bakal mula dengan kestressssan di Melaka nanti.. time kasih kalian.. nanti kita huha huha lagi.. tunggu kepulanganku ~~~~~~~~~


sejak-sejak dah besau dan berat semakin bertambah jumlah angkanya ini, fulus lebih rela dan banyak dikorbankan untuk mengisi kehendak perut.. tak kisah berapa nilai even poket kosong tapi tetap mahu jugak agar tidak kempunan nanti..
nasi ayam black pepper : menu kakak dan adik

nasi lemak ayam : menu kazen

nasi lemak ikan : menu saya

ini model glass

tiramisu cake
kenyang perut lalala.. then menonton Super 8 plak.. kami pun termangu nak fahamkan jalan cite filem ni.. tula aritu nak sangat tengok.. padan muka.. orang semo dah kuar tapi kami masih duduk kat tangga sebab nak tau filem kesudahan yang dihasilkan oleh kengkawan itu.. memang tettttttttttttt.. 


bershopping sana sini sambil cuci mata dan bertepuk tampar mesra manja dengan rakan secomotan dulu yang berselisih bahu.. then kami pun ke Pantai Minyak Beku sebelum berangkat balik ke pangkuan..


amek feel ala Jordan katenye

gadis in action

perigi Batu Pahat

surut

ni akibat tidak dengar kata

gadis gila lensa

paripari ke oborobor?

keterujaan bermula

byebye











p/s : bila usia dah meningkat ni rasa sakit lain macam pulak 
bila tindik telinga dari masa kecik dulu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...