Friday, June 03, 2011

i love them so very much

Assalamualaikum

setiap orang kompen ada bff mereka sendiri kan.. bezanya bila dah blajo jejauh sama ada selalu jumpa atau tak selalu text atau tak je kan.. tapi tipu lah kalau sampai lima tahun terus tak jumpa langsung even duduk dalam satu negeri je pun kan.. at least jumpa time raye.. bagi kengkawan yang over genius belajau oversea, jumpa bila meka balik Tanah Air tercinta lah surenya kan..


even dah hampir empat tahun kot tinggalkan sekolah tapi korang terharu tak bila setiap apa yang berlaku kat bff atau family bff korang akan korang ketahui jugak.. means bukan nye dari stok stalk stalk ni tapi korang ibarat orang terpenting dalam hidup meka even jarang text and jarang call apatah lagi jumpa.. aku antara golongan yang bukan pemegang hp 24/7 okeh.. kenkadang aku gi mall pun malas nak bawak ic apatah lagi hp.. kalau ada polis wat spotcek tetibe kompen terus anto aku balik Siam kan.. ^^


tengah hari tadi menerima text dari bff tersayang yang mengatakan bahawa emaknye baru je meninggal dunia.. terus rasa nak drive balik Kota Tinggi.. terus text kengkawan yang lain gitau.. masing-masing sibuk pratikal dan hanya sampaikan kiriman takziah.. sebak.. maafkan saya kawan sebab tidak ada semasa awak bersedih.. tapi ketahui bahawa saya sentiasa ada untuk awak.. you also can lean my shoulder dear.. saya doakan semoga awak tabah dan reda.. Allah lebih menyayangi emak awak.. be strong dear.. :'(



*********************************************************


tadi juga ke hospital menghantar Pak Ngah untuk rawatan susulan dengan pakar.. selaku anak sedara yang berhati mulia mestilah menemani bapak sedaranya kan.. tak kan lah nak biarkan bapak sedara sendiri gigih jalan kaki menuju ke hospital.. then perlu dirujuk ke hospital Serdang.. kerut dahi menampakkan bayangan bagaimana hendak ke sana.. jangan risau Pak Ngah, Nana kan ada.. cewah ayat nak kena penyepak..



walaupun family kami tidak lah berharta bagai berpangkat bagai tapi kami sangat kaya dengan kasih sayang okeh!! sampaikan masa kat hospital dulu, wad tu je hampir sesak dengan kerabat kiteorang je.. bila semo berkumpul mulalah semua juga tak menang mulut nak cite itu ini.. alang alang dah jumpa sampaikan kat dalam wad pun boleh jadi tempat lepak.. abis semo misi dan doktor kat situ cakap kalau ada award untuk pesakit yang terima pelawat terbanyak kompen kami yang menang.. macam tu jugak bila semua berkumpul kat kampung.. dari titi dah boleh dengar kekecohan rumah tu.. kenkadang sampai tak tido.. so, ada berani nak join my faminy????






































entry memang tak de motif sebab masih sebak.. cuma nak gitau yang even nampak aku ni umpama singa yang tidak ada perasaan tapi sebenarnya aku bukan macam tu.. tak semua benda senang untuk diucap dengan kata-kata, dizahirkan dengan perbuatan.. tapi ketahuilah bahawasana korang semua ada di dalam hati.. and yes, i love them so very much..



love ma self
love ma family
love ma friends
love love love


kenangan itu memang indah


p/s : and i also lovelove you dear

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...