Sunday, June 05, 2011

hey, dia classmate saya dan sudah jadi tunangan orang.. jangan mengade nak pewitpewit tahu!!!!

Assalamualaikum


selamat hari Ahad gojessss.. semalam tanggal 04/06/11 merupakan detik terindah buat classmate saya merangkap kawan baik saya Fatehah Mohamad.. sebab apa? sebab beliau telah sah menjadi tunangan orang.. auuwwwww.. tengok pic die dulu sat before bebel panjang..


goojeeeesssss


auwauwauw kan.. jelesssss tahu!!!! hahaha.. congrates dear.. cecepat kawen okeh.. saya sudah tidak sabar mahukan anak sedare yawww.. hihi.. semoga tabah menjadi tunangan orang.. biar jauh di mata tapi dekat di hati.. winkwinkwink.. kisah cinta mereka ni boleh buat orang titis airmata oooo.. tak caye sudah.. sungguh tabah kan.. cayalah awok!!!!

awok, saya mintak maaf sebab tak dapat datang ke majlis yang meriahhhh tu.. nanti bila awok kawen saya datang dengan rombongan saya satu bus lagi okeh.. awok memang kena reserve tempat untuk kami makan kat meja vvvvvip lah kan..huhuhu.. see you there.. =)


pewittttttt



p/s : whos next???

3 comments:

SnowQueen said...

awak bila lagi ?? .. sy teringin nk post mcm neh utk awk pulak :PPPPPP

izyana said...

terharuuuuuuuuuuuuuuuu................
hahahahahahahhahaha...
awak ni kelaka lah liena..hehehe
kite mestilah bg awak dulu..
kite buat double entry special untuk awak nanti tau..huhuhu..
bengkak bengkak mata awak nak baca ti..hihi

nada hanis said...

lepas ni awok la yan. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...