Friday, January 03, 2014

happy new year 2014

Assalamualaikum & Hii..

harini hari Jummat yang pertama di tahun 2014 warga kerajaan Johor merasakan cuti hujung minggu.. dan bila aku teman emak pergi bank, rata-rata adalah kakitangan kerajaan yang nak berurusan dengan pihak bank.. tapi agak sadis bila terlalu banyak kakitangan kerajaan yang masuk bank harini maka banyak pula bank-bank yang CLOSE awal sebab nombor dah habes katakaw.. ok, fine.. at least tak adalah ragam warga kerajaan yang sibuk ponteng kerja sebab nak berurusan dengan pihak bank kan.. keep it up Johorean sekalian..


eh lupa dah tahun baru sebenarnya so Selamat Tahun Baru 2014 aku ucapkan kepada kalian semua.. didoakan semoga tahun ini lebih bermakna dan lebih diberkati berbanding tahun lepas.. semoga kita semua semakin rajin bekerja untuk dunia dan akhirat :)


tahun ni azam aku recycle je yang dari dulu tak pernanh tertunai tu hahhh.. setiap tahun pun asyik bawak ke depan je tak pernah tak bawak ke depan.. entah bila nak tertunai aku pun tak tahu jadi aku malas nak pikir sangat azam yang recycle tu.. aku cuma berharap agar tahun ni aku sentiasa sihat, diperluaskan lagi dengan rezeki yang halal, dapat mengajar dengan ikhlas dan lebih tabah serta kuat dalam mengharungi liku-liku kehidupan yang telah direncanakan oleh-Nya.. dengan erti kata lain, aku lebih kepada follow the flow je katakaw yang penting kita enjoyyy gitewww


dah kbai






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...