Sunday, January 12, 2014

24 and still young

Assalamualaikum & Hii


tanggal 11 Januari tepat 10:58am genaplah aku berusia 24 tahun.. selamat ulang tahun kelahiran buat diri sendiri.. terima kasih kepada puan emak yang bertungkus-lumus melahirkan aku secara normal sekaligus membesarkan aku hingga ke hari ini.. jasamu akan dikenang hingga akhir hayat puan emak :')


macam biasa, aku tiap tahun pun tak rasa mende pun yang berubah bila tiba hari lahir ni cuma yang best sebab ada orang wish dan mendoakan itu ini kat aku dan semoga semua doa kalian dimakbulkan aminnn ya rab.. macam biasa jugak aku still tak rasa yang umur aku dah 24 sebab memanjang rasa macam muda sokmo je ecewahhh bhahahah.. yang aku tahu semakin meningkat usia semakin banyak cabaran hidup yang perlu ditempuhi gitewww.. tu jela beza yang paling ketara tapi aku harap di usia 24 di tahun 2014 ini semua yang datang adalah yang terbaik dan terindah dalam hidup aku nanti.. mudah-mudahan dimakbulkan Allah insya Allah..


permulaan umur baru telah diraikan oleh adiks junior kesayangan hati di Melaka tu hahh.. terima kasih adiks junior yang sudi belanje kek dan KFC untuk ahkak senior korang yang gawang dan skema ini.. semoga tahun depan dapat tiup lilin bersama kalian lagi..




seronok lepak dengan adiks junior sampai taknak balik rasa hahaha.. semua pun macam lama sangat tak jumpa sampai cakap pun tak reti nak benti.. terima kasih sebab sudi lepaking xoxo dengan aku weh.. gud luckz untuk final year taw.. kalau ada pape nak mintak, boleh mintak aku tanpa segan silu okehh


malam sebelum sambutan kelahiran pulak cik ahkak telah belanje makan sate.. terima kasih cik ahkak yang bakal bergelar puan tidak lama lagi.. semgoa rezeki anda melimpah-ruah di tahun 2014 dan segala urusan untuk mendirikan masjid dipermudahkan insya Allah..


orang pertama wish besday pun selain adiks junior adalah girfie kesayangan kat JB tu hah yang tengah sambung master ntah bila nak abes dengan alasan takut tak de line tenet kat rumah beliau tu nanti. takpe alasanmu daku terima dengan hati terbuka puahaha.. terima kasih untuk gambar party itu dan untuk setiap bait doa.. semoga dimakbulkan semuanya :)


di hari kejadian pulak bersemangat bangun pagi pusing dari pekan hingga ke bandar tu hah sebab nak cari bebahan nak buat kek sebab terliur kek yang kuar kat home fb.. terus salin resepi and cari bebahan.. patutlah kek ni harga mahal nak mampuih sebab bebahan dan cara buat pun leceh walaweh.. dari pagi kuar rumah sampai ke malam baru siap kek nya sebab kena sejukkan apa semua dulu alahai lecehnya.. 





rupa kek memang out giler sebab tangan tak kreatif dan aku bukannya orang seni.. eh eh eh kenapa sebut pasai seni kat sini hah hah hah.. iteww anti taw seni seni ni gagaga


petang after asar tu pulak puan emak nak belanje makan nak celebrate katanya kat Juz Waffle BPMall tu hahhhh then teros dapat waffle free sebab besday girl katakaw.. syukur Alhamdulillah atas setiap rezeki sempena hari kelahiran ini.. semoga rezeki puan emak jugak sentiasa melimpah ruah :)




hadiah besday hold dulu sebab kesayangans semua kata nak tunggu gaji nanti baru aku request.. baheklahhh, aku akan request setimpal dengan gaji kalian nanti haksss


terima kasih kepada semua yang wish tak kiralah kat wall fb mahupun inbox fb dan tak lupa jugak yang wish thru sms.. aku terharu sampai nak nangis tau baca setiap wish korang lebih-lebih lagi dari girfie kesayangan dunia akhirat semua.. terima kasih Allah kerana menemukan aku dengan semua sahabat yang baik ini :')
terima kasih atas setiap bait doa kalian dan semoga semua doa kalian dimakbulkan Allah aminn :)


diharap di usia 24 tahun ini akan dilimpahkan lagi dengan perkara terbaik dan terindah dalam hidup.. 
semoga dipanjangkan umur untuk berbakti kepada keluarga, masayarakat dan negara, 
diperluaskan dengan rezeki yang halal untuk membantu anak bangsa, 
diberikan kesihatan yang baik untuk terus memperbanyakkan amalan,
dikurniakan ketabahan dan kekuatan hati yang setimpal dengan dugaan yang diterima,
dan kehidupan lebih diberkati dunia akhirat..


semoga 24 ini juga menjadi permulaan yang baik dalam kerjaya insya Allah :)


psttt happy bornday jugak buat datuk CT..


pssttt tenkiu buat Kang Gary yang sudi datang Mesia meraikan besday itewwww saranghaee 




bai




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...