Tuesday, June 11, 2013

yeayyyy menang lagi dan lagi

Assalamualaikum & Hii..


sapa pernah main Zombie vs Plants sila angkat tangan laju-laju tinggi-tinggi

yeayyy ada geng yang main ni ;)


asal break sem je mesti main game ni sebab tak reti main game kat fb tu and paling sadis bila lappy aku tak boleh nak main game.. asal install je mesti hang.. mencik tahu asyik suh aku belajaq je lah lappy ni bhahahha


setiap sem break mesti main sampai bagi menang.. since last year so ni dah masuk round ketiga aku repeat balik game ni bhahahah

aku reti main game ni je kalau burger shop ke cake bakery ke kalau aku main mesti kalah.. main dengan anak murid pung aku kalah nampak sangat aku tak cekap bab-bab pembuatan ni bhahahha.. so ni jelah satu-satunya game yang aku paling terer dalam kalangan beradiks kat rumah ni *celit hidung sikit

waktu first main dan menang tak sempat nak tengok sunflower ni nyanyi dengan zombies menari maka bila menang kali kedua terus replay banyak-banyak kali tanda jakun sangat.. siap rekod nak tunjuk bukti dah menang dekat adik bongsu yang keluar gi study group.. adiks aku memang skema dan rajin study patutlah pandai tak macam akak die yang memang genius sejak lahir ulalala


aku tak suka edit gambar sebab tak reti so ini makan die 















siap record lagi nak tunjuk bukti menang main game kat anak murid nanti.. barulah boleh kembang kempis hidung berlagak tunjuk eksyen depan dieorang hahaha





nak update entry kawen lagi dua sepupu ni before balik Melaka nanti.. mintak-mintak rajin tee hee



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...