Friday, May 17, 2013

posting posting posting

Assalamualaikum & Hii..


salam Jumaat salam penghulu segala hari.. hari Jumaat hari yang penuh keberkatan maka terus amek keputusan untuk isi borang posting sebab senin ni dah kena hantar kat KU kelas.. kalau diikutkan hantau masa sem baru nanti tapi bila pikir banyak kekangan yang bakal timbul nanti maka langkah keselamatan hantarlah before abes sem ni..


laju-laju pikir nak posting mana


sapa kata nak isi borang posting ni senang hah.. dah lah boleh pilih tiga negeri je.. negeri yang aku nak pulak tu ada lima hah acane??

kalau boleh letak nama daerah ke nama sekolah terus ke lagi bagus.. ni isi negeri risiko di mana-mana ooooo.. tatot tatot ke campak kat dalam hutan takde line tepong ti macam mana huaaaa





aku siap melakukan perbincangan masa hadapan lagi tentang posting ni tahu.. nampak tak betapa posting ini menghantui kehidupan di masa akan datang 




jadi langkah selamat mungkin boleh isi begini heeeee











tapi takdelah berhati tegar sangat nak isi cenggini kang terbelit pulak lidah aku nak speaking bagai ni kalau tercampak kat landon tu hah.. kalau brunei ok lagi bah



tempat posting aku rahsia sebab kang nanti ada yang tiru terus aku tak dapat posting tempat idaman hati kalbuku ini



doakan batch kami bukak sekolah bulan Januari 2014 je dah terus dapat posting sebab nanti boleh kawen cepat aminnnnn.. cepat aminkan semua ;)


semoga urusan kami dipermudahkan amin



:)


3 comments:

NURUL ATIKAH said...

Mind follow me :-) http://nooruldebisa.blogspot.com/

Mia Liana said...

semoga dipermudahkan urusannya...

ID said...

terima kasih semua :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...