Sunday, May 26, 2013

amek feel dulu katanya

Assalamualaikum & Hii..


sampai hadiah pung nak kena feeling

weekend dah abes bro.. weekend gua minggu ni full dengan kendurikk since jumaat lagi so penat memang tak hingat.. nak cite pasal kendurikk kazen kena tunggu gambau dari makcik-makcik sebab gua sibuk dengan makanan al maklumlah jadi pengapit tak berbayau bhahahah sampaikan tak sempat nak amek gambar.. buat penat je bawak bawak kamera yang gah ke hulur hilir sakit bahu gua


entry tiga wedding di kala ahad pulak amek feel nak cite.. macam biasa gua bawak je kamera tapi mesti tak guna sebab besau sangat takde sape nak tolong amekkan.. sekarang zaman android guna tab je sudah T_T
so, buat penat gua husung lagi kamera yang gah itu


amek feel tunggu gf kesayangan emel gambau


bai

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...