Thursday, June 11, 2015

MORA Argan Oil


Assalamualaikum  & Hii,,


sapa peminat setia Argan Oil mesti taw kelebihannya kan? sebenarnya minyak argan ni dah lama dah digunakan dalam pasaran dunia ni haa and dah lama jugak sebenarnya berada di Malaysia.. tapi kebanyakan minyak argan yang dibawa ke Malaysia adalah jenis raw iaitu hanya sessuai digunakan pada bahagian badan dan tidak pada bahagian muka untuk kegunaan kosmetik..


MORA Argan Oil telah direka khas untuk kosmetik dan memang sesuai untuk muka malah turut boleh digunakan di bahagian tubuh yang lain seperti kuku, rambut, tumit dan sebagainya.. bukan itu sahaja, semua golongan juga boleh digunakan.. giler tak best kannnn.. ibarat sebotol MORA boleh digunakan untuk seisi keluarga.. giler penjimatan berganda oiiiii..


okies, ni adalah MORA 15ml yang tengah hangat dikatakan ramai itewww :






cantik and style kan packaging baru MORA.. sweet and cute je tahu.. dala ringan, senang pulak tu nak bawak pi memana je.. jimat space, jimat tenaga gitew..




haaa, korang mesti nak taw apa je kelebihan MORA and macam mana nak guna kan?? jangan risau bebeh.. dengan setiap pembelian MORA memang akan dibekalkan dengan flyer sekali so korang tak payah nak gelabah tak hinggat sangat nak taw camne nak guna apa semua.. kalau nak tanya setiap agent yang korang beli lagilah sonang terus depa explain dari A sampailah ke Z giteww..






sapa yang kenal Mira Filzah?? giler tak kenal oiii.. die nilah founder MORA Argan Oil.. dala cantik, muda, bijak and berjaya pulak tu dalam business.. yang penting humble giler wehhh..

MORA ni actually gabungan nama MOlkhan and MiRA.. Molkhan tu fotographer fames yang pernah jadi ex Izzara Aishah (gurau je Moll) hahahaha
dengau cite Moll tu single tapi nak kawen taun depan and tengah mencari menantu pilihan emak die.. so pi lah usha oiiii






ok sekarang malas nak cakap banyak, kita tengok jela testimoni semua pengguna MORA yang dah berpuas hati sangat dengan MORA ni wehhhh










































sebenarnya banyak sangat feedback positive dari para customer.. syukur sangat mereka suka and serasi bersama dengan kulit depa tu taw heee.. untuk lebih testimoni bolehlah hangpa pi skodeng dekat 


#MORAfeedback






and kalau korang nak taw lanjut tentang MORA Argan Oil ni boleh skodeng pulak dekat 



#MORAfacts



eh kejap, i nak tambah sikit heehee.. 


MORA 15ml ni kebiasaannya boleh tahan hampir 2 bulan dan lebih bergantung pada penggunaannya.. sebab sekali pakai just letak 2 drops sahaja dah cukup.. penjimatan berganda lagi oiii.. 


Argan Oil memang khas untuk kulit (high grade for cosmetic) dan paling penting tiada bahan kimia, so so so jangan gelabah sangat kalau baru pakai satu malam, bangun pagi tengok muka tak macam Neelofa pun dah kenapa kan.. sebab Argan Oil ni bahan semulajadi yang takde langsung campuran kimia dan dari Morocco yang high grade punya walawehhh, so ia akan ambil sedikit masa untuk menunjukkan kesan bergantung pada jenis kulit seseorang.. dan yang paling penting yang paling korang boleh say horayy horayyy sambil melompat tinggi sebab ianya boleh digunakan untuk jangka masa yang panjang sebab takde kesan sampingan yeayyyyyy


haaaa, kalau sesiapa yang berminat nak beli MORA Argan Oil yang memang giler kebaboom bestnya ni bolehlah contact iols selaku agent MORA hikhikhik



Yayan : 0145001190



jangan risau, i tak makan orang sebab i makan nasi and lagi satu i ni sweet(tutupmuka)





sebotol MORA Argan Oil RM60, 15ml


tu tak masuk postage ye aawak-awak yang cantiks semua




eh kenapa mahal sangat wehh?? ada je Argan Oil yang murah.. ok bertenang, angkat tangan, bertenang.. meh sini ahkak nak explain ye :


Argan Oil ni ada banyak grade sebab ada pelbagai proses untuk menghasilkan minyak argan seperti hot press and cold press.. kualitinya juga bergantung pada argan nut yang digunakan.. di Morocco atau Istanbul boleh dapat argan oil dengan hanya RM15 untuk 30ml (low grade).. untuk pengetahuan semua, argan oil grade tersebut biasanya digunakan untuk kulinari, untuk rambut, untuk tumit kaki yang merekah dan untuk tujuan urutan badan.. Argan Oil high grade dihasilkan dengan cara "COLD PRESS" di mana apabila dihasilkan dengan cara ini, 'energy' dari argan nut itu tidak hilang dan argan nut yang digunakan juga telah dipilih dengan baik.. selepas itu, argan oil high grade yang telah dihasilkan tersebut akan diproses dengan formula yang bersesuaian untuk digunakan pada kulit muka kerana kulit muka kita adalah sangat sensitif.. so no wonderlah kalau ada produk pure argan oil yang dijual dengan harga ratusan ringgit.. 


MORA Argan Oil adalah argan oil yang terbaik setanding dengan produk dari luar negara seperti Josie Maran tetapi dengan harga yang masih mampu dimiliki oleh semua lapisan masyarakat gitewww..





so apa lagi, cecepatlah dapatkan MORA Argan Oil dengan agent Yayan yang sweet lagi comel itu ;)



kbaai




 






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...