Thursday, February 20, 2014

TUDUNG RUFFLE YANG MURAH DAN GOJES DAN VOGUE

Assalamualaikum & Hii..


zaman sekarang dah keluar macam-macam patern dan design hijab ni kan.. biasa kita dengar yang famos sekarang shawl half moon dan tudung fareda yang bertingkat-tingkat tu kan.. tapi ada jugak penggemar yang tak suka pakai tudung sarung tapi nak patern bertingkat yang macam fareda tu.. nak cari kat mana kan.. ok, anda semua boleh cari kat sini yahuuu.. sebab kami ada jual tudung ruffle yang murah lagi gojeslagi vogue dengan harga yang murah yahuuu.. tudung ni direka khas bagi penggemar tudung bawal dan yang tak minat pakai tudung sarung tapi nak tetap kelihatan gojes dan vogue.. paling penting adalah murah dan berbaloi..


ada bermacam-macam warna :)









 



tudung ni boleh digayakan dengan bermacam-macam gaya tau.. ikut kreativiti anda lah akan.. ala, sekarang ni banyak je tutorial how to wear hijab kan.. kaw gi je kat youtube berlambak tutorial kaw boleh tiru.. kang kalau aku yang buat kang ramai pulak yang muntah hijau 7 malam berturut-turut sebab aku buat duck face memanjang dari mula video hingga penghujung video bhahaha..


ni antara contoh gaya yang boleh dikenakan dengan tudung ruffle ini..










harga memang berbaloi sebab cuma RM24 include postage sm jelah.. kalau sabah sarawak kena tambah RM2 je pung hikss..


oh ya, material adalah chiffon gorgette high quality.. tak payah gosok pun boleh tahu terus pakai.. memang menjimatkan masa bagi yang terbangun lambat dan rushing nak gi kerja itu..


customer kami pun ramai yang dah repeat order sebab nak tambah buat koleksi sebab best pakai dan paling penting murah.. memang tak rugi beli dan sangat berbaloi :)


so, sapa yang berminat nak kelihatan gojes dan vogue hanya dengan harga yang rendah, bolehlah pm kami di Koleksi 24 ONLY 


pembelian 5 helai ke atas akan dapat diskaun tahu.. beli 10 helai double diskaun dapat.. so, tak rugi kalau beli banyak-banyak.. boleh pakat dengan kengkawan kan..


thank you kepada semua para gojes yang membeli :) 
semoga Allah merahmati dan memurahkan lagi rezeki anda dunia akhirat :)


9 comments:

Unknown said...

Bole beli borong ta ....

Unknown said...

dah pm fb x balas pon...huhu

Unknown said...

boleh beli borong tak?

Anonymous said...

awat tadak no fon..camno eh nak membeli..hayooo

Unknown said...

Salam,
Macam cantik la tudung tu...macam kene try bli je ni... ;-)

~Fazs 0183111749~
http://supplemensemulajadi.blogspot.com

Anonymous said...

Assalamualaikum cik kak. Mcm mna ya nak pm cik kak? Please gtau eh. I betul2 bmnat nak beli.

Anonymous said...

Kalau ada sesapa nk order tudung ruffle ni .boleh contact sy juga 0147586824

Unknown said...

Bidang besar ade x

Unknown said...

Sape2 yang nak tudung ruffle bidang 45, 55 kualiti shiffon plain dan nak beli borong boleh contc 0173909571, dan boleh tgok di igshop @chintasite dan blogspot binnabilh.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...