Friday, October 26, 2012

hadiah aidiladha yang begitu berharga :')

Assalamualaikum & Hii


salam aidiladha kepada semua umat Islam di bumi barakh ini.. Alhamdulillah masih lagi dipanjangkan umur untuk menikmati raya yang indah di kampung halaman terchenta bersama mereka yang tersayang.. meriah raya haji dah macam raye aidilfitiri pula walaupun masih tak cukup korum lagi tapi tetap boleh senyum sampai ke telinga.. rasa bersyukur kerana dilahirkan dan dibesarkan di dalam keluarga besar yang penuh kasih sayang ni :')


perasaan gumbira tak dapat nak sorok lagi.. gumbira sampai rasa nak menangis.. setelah mengharungi minggu-minggu yang meletihkan, yang mencengkam jiwa, yang merobek rasa di mana minggu yang penuh dengan kesedihan, kekacauan jiwa, ketekanan dan yang paling penting memerlukan ketabahan hati yang tinggi untuk menghadapi.. Alhamdulillah, Allah memberikan pelangi yang super duper indah setelah diturunkan hujan yang lebat.. Terima Kasih Ya Allah.. :')


kegembiraan harini adalah hadiah aidiladha yang terindah.. kegembiraan disebabkan ini ;





ok, kurang jelas kan.. sat sat i is zoom kan sikit heeee








mane tak gumbira sebab nak tau tak betapa susahnya nak amek exam ni apatah lagi nak lulus.. study buku just teorinya semata-mata sedangkan soklan is aplikasi bagi situasi permainan and watsoeva lagi yang berkaitan.. ada jugak part-part istilah yang aku tak tau pun wujud jugak rupanya hakhakhak dan paling konpius bila nak pikir itu rules lama or rules semasa or rules coming soon nanti sebab dalam kepala dah tercampur dua-dua input sampai lupa nak buat folder old and new..


seminggu sebelum exam adalah bengkel selama 3 jam tapi dalam bengkel entah ke mane kepala pula entah ke mana.. yela, bengkel is petang Sabtu padahal dalam kepala dah set nak balik kampung.. exam pulak buat malam Ahad seminggu selepas bengkel.. Ahad petang baru balik kampus.. kalau dah namanya kat rumah memang tak akan bukak buku langsung lagi-lagi bila balik sebab de urusan-urusan tertentu.. benarlah kalau kita permudahkan urusan orang lain maka Allah juga akan permudahkan urusan kite.. seriusly talking yang exam die is super duper hard.. ada part-part yang i is blank and blur.. puas pikir apalah kan tapi tetap tak dapat-dapat.. last-last dengan reda dan pasrah sambil berdoa menghentam jawapan.. nak serah kertas kemain lagi doa itu ini moga lulus.. i is memang berharap sangat tapi i jugak is sedar dengan keusahaan diri yang tak seberapa berbanding dengan harapan yang tinggi melangit itu.. lepas exam i is doa doa dan terus berdoa.. siap mintak familys, rumate, classmates doakan.. nampak tak betapa besaunya harapan iter itu? 


tak tau lah kenapa nak sangat lulus.. maybe sebab terlalu suka dan minat dengan bidang ni.. mane tak nye kalau sanggup sampai pecah bibir, lebam badan, bengkak kaki tangan semua kan, siap main dalam hujan lebat pung sanggup i tau uolss.. i is berharap i tak stop setakat abes exam ni je.. hopefully hati ni cekal nak teruskan praktikal and go on next next level insya Allah.. pliss pliss plisss doakan untuk iter ye.. kiter nak sangat sangat sangat.. terima kasih semua yang tolong doakan.. jasa anda tak dapat dibalas dengan kata-kata.. semoga anda, anda dan anda yang mendoakan akan beroleh kesejahteraan dan kebahagiaan hidup di dunia dan di akhirat.. Terima Kasih Ya Allah atas kurniaan-Mu ini :')





mungkin ini adalah entry yang paling annoying pada korang tapi just nak share kegembiraan hati


Terima Kasih 





doakan kami semua untuk exam kali ni.. semoga dipermudahkan insya Allah


from FB Teha.. jangan mara yayang :0





salam aidil adha :)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...