Tuesday, October 25, 2011

edisi pukal namanya : tipulah kalau kita cakap kita tak rindu kan

Assalamualaikum


tipulah kalau cakap kite tak rindu kat belog kite ni kan dan tipulah kalau kite cakap tak rindu jugak nak belogwalking kan.. lagi tipulah kalau kite cakap kite tak rindu kat tetumblr semo tu.. yes, i mean it.. kite memang rindu sangat semo tu.. :,(


ni adalah sebab musabab kite kerinduan semo di atas :



sebab kerinduan berlaku kerana kite bizi turun naik mahkamah jumpe Dato' Sharizat yang cun itu.. kami memang muda mudi belia Malaysia yang terbilang pun.. time kasih banyakbanyak..






hasil 2jam setengah.. demn!!!

sebab kerinduan kedua adalah kerana kite bizi dengan amali + asimen + tugasan tuntutan sebagai seorang pelajar cemerlang yang lain.. ye, kite memang suka sangat kesibukan sampai takde masa untuk diri sendiri dan keluarga..makan minum pakai buang semo tak terurus..  T____T





Buat Habis Baik!!!!


next sebab kerinduan berlaku kerana kite kena gi camping unit beruniform dekat Kem Kaizer Pontian tu.. best sebab dapat tengok papa yokies harihari sebab dah lama tak tengok beliau.. then sebab kami dapat bermandi manda bermain air dan beraktiviti melepaskan segala tensi yang ada.. best lagi sebab dapat macam-macam pengalaman berharga macam tido tak menyedar pun yang kemah sudah dimasuki air dan pakaian juga sudah lencun.. punyalah penat.. tapi yang paling best sebab ini adalah camping terakhir.. horeyyyy!!!!!





ini pula sebab kerinduan keempat berlaku kerana :



minggu gerko memerlukan komitmen kami semo.. daripada sukan di padang, di court sehinggalah aktiviti unit beruniform juge.. sape kate tak penat bila bersekang mata siang malam buat proposal apa semo ditambah dengan aktiviti di institut yang macam serabut tu.. nasib usaha gi training hari-hari membuahkan hasil ukiran senyuman yang tak lekang dan tak kan dapat dilupakan.. :)






alasan sebab kerinduan yang menjadi punca utama adalah perlu gi training pagi petang tetiap hari untuk memastikan kepulangan tidak sia-sia semasa berada di Terengganu itu.. mujur mampu membawa pulang trofi kemenangan even hanya merangkul gelaran gangsa.. Alhamdulillah..


sponsered by Dato' Azmi ;)

atas sebab gambar di atas ini, maka inilah hasilnya :



wajah menjadi semakin menggelap dan memang layak untuk menyambut deepavali.. bukan hanya burn di muka tapi juga burn di tangan.. ini mengakibatkan diri terasa tidak hot seperti selalu dan perlu duduk terperap di rumah selama seminggu dengan harapan akan kembali dengan wajah seperti Lisa Surihani..





walaupun raut wajah amat mengecewakan tapi atas sebab kebizian sehingga kelupanya hari kelahiran kesayangan maka haruslah menebalkan muka berhadapan dengan orang awam untuk mengadakan aktiviti makan-makan memenuhi segala kehendak perut mereka.. gumbira bila dapat membuatkan perut orang lain jadi seperti perut saya.. soal nilai harga kita tolak tepi.. yang penting moment together itu.. ini juga antara sebab kerinduan yang berlaku..

TQ abg x tesl IPIK UM







sebenarnya banyak lagi sebab kerinduan terjadi tapi cukupcukup lah dengan ini je sebab kite dah mula rindu dengan tetumblr itu.. kite dah mula rindu nak jalanbelog itu juga.. okeh bye ~~








HEPI DEEPAVALI !!!








p/s : penulisan ilmiah semakin merosot


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...