Friday, October 28, 2011

SEKINCHAN : percutian yang indah

Assalamualaikum


atas sebab cuti deepavali kami adalah selama seminggu, maka haruslah bersorak horeyyyy dan bila cuti semakin habis haruslah menjerit "TAKNAK BALIK MELAKA" dengan harapan bangun pagi esok akan menjadi hari Sabtu yang lepas.. =.=


percutian yang tak seindah mane pun.. indah sebab dapat makan minum tempat tinggal free serta dapat pergi mencuci mata tanpa mengeluarkan sesen pun duit syiling apatah lagi wang kertas bermuka lelaki tua tetapi menjadi kegilaan ramai itu.. sebab itu percutian yang indah even tak seindah mane sebab sebab ya, saya memang suka benda free.. tapi free dari orang yang dikenali jela macam kengkawan, girlfie, boifei, sanak saudare dan kulaan yang lain  =D


lokasi percutian di jeng je jeng




Pasir Panjang







yeayy sekali lagi sebab ini adalah pertama kali dalam hidup saya dapat datang dekat dengan bendang ini, dapat bermain lumpur, bergigitan dengan semut merah, dapat melihat sawah padi yang menghijau, padi yang menguning, palong air dan sebagainya.. bagaikan bulan jatuh ke riba, orang mengantok disorongkan bantal sebab dah lama saya inginkan untuk pergi ke sini.. yeayyyyyyy
 :)





tempat penginapan








sebab utama saya ke sini adalah untuk meneman kazen kesayangan saya membuat pojek asimen perubatan tradisional beliau dengan menemu ramah seorang bidan di dalam kampung tersebut.. sumpah penceritaan nenek itu menjadikan saya takut hendak preggy dan bersalin apatah lagi selama ini mengimpikan anak kembar.. huwaaaaa.. tahniah nenek..anda memang hebat!!!




nenek yang berjaya menekutkan saya




after settle semo,, time for enjoy.. yeayyyyy.. saat yang ditunggu-tunggu.. after lunch, saya bergerak untuk berjumpa dengan kengkawan saya yang dah lama tak jumpa itu.. tipulah kalau setakat duduk kat KFC sehingga menjilat jari sambil xoxo je kan.. atas sebab saya tak pernah menjejakkan kaki lagi di kawasan ini, mereka telah membawa saya mencuci mata di tempat lain.. syok hanya duduk diam tanpa mengeluarkan perbelanjaan sesen pun dengan alasan bukan selalu datang ke situ.. yeayy lagi.. kawan macam nilah yang saya cari sejak dulu lagi hahahaha *gelak jahat ;)




Lumut

Teluk Batik

nak naik even takot







sambil mencuci mata sambil layan feelin sendiri.. teros text kesayangan ajak mahu bercuti di area situ.. Pangkor.. ayuh kesayangan kita ke sana berpicnic makan angin pantai sampai kembung perut.. jum marilah :)
*muka penuh mengharap










seronok sampai muka menjadi gelap dan tangan juga semakin menghitam.. memang saya adalah antara golongan yang sangat excited untuk menyambut deepavali manakam.. yang lain adalah gambar bajet selama  percutian berlangsung..




pagi yang indah

gadis-gadis bajet

ini skandal baru saya.. shhhttttttt
will be part of our family insya Allah
 



nak naik niiiiiiiiiii






ratusan ribuan jutaan trimas kepada mereka-mereka yang telah menjadikan hari saya indah.. jasa kalian akan  ku kenang hingga akhir hayat ~~





pasangan suami-isteri to be ini
adik yang nak SPM ini
kenalan baru yang awesome ini








ini gambar duper bajet kami






i do <3 red
















sekian dari budak bajet di bawah ;

















p/s : burn tidak menampakkan tanda-tanda ingin pergi jauh




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...