Saturday, May 14, 2011

ini cerita 6 ke 10 dalam 1


Assalamualaikum


yeah!!! home sweet home.. tiada kata secantik bahasa, tiada tempat seindah rumahku syurgaku.. sape yang sokong peribahasa rekaan yang tak masuk ini, sila angkat kaki.. okeh, sungguh ramai penyokong nampaknya.. dah dah.. berdiri atas kaki sendiri semula yaa adik-adik.. =) kat hostel banyak sangat hantu so langkah paling bijak dan selamat adalah angkat kaki melarikan diri pulang ke kampung halaman terchenta.. yeah, saya dan kengkawan yang lain telah melakukan tindakan yang bijak lagi cerdas.. okeh STOPPP!!!!! straight to da point sebab skill menulis sudah semakin tumpul.. rasanye perlu menyelak semula buka karangan SPM untuk memantapkan lagi karya penulisan ataupun pergi chat dengan guru Bahasa Melayu yang dulu minta tips menghasilkan penulisan ilmiah yang bermutu tinggi.. huhu.. ini entry ceritasss dalam satu.. jom kita skodeng eventsss yang menyebabkan saya ni kelihatan bizi sokmo.. halllloooooo.... tolong ckit, kiteorang ni pelajar cemerlang terbilang gituw tawww.. kami lah harapan negara yaaauwwww.... aauuuuuuuwwwwwwwwwww~~~~


1. Malam Busana Muslimah

modelis yang memang yaawwwwww

walaupun saya tidak tersenarai hitam menjadi peserta tetapi saya tetap ringan tulang kaki rela hati datang untuk menyapot kengkawan yang masuk bertanding.. semangat setiakawan seperti inilah yang kami mahukan kan kan.. ;)


2. BTN di Langkawi

welcome to Langkawi
menghirup udara pagi yang segar di Gurun Sahara

hey, ini adalah tempat kenangan.. winkwink~~
aktiviti riadah petang.. haku berabseiling babe

yes!! da habis.. masa untuk shoppingggg
ini bebudak pk5 crews yang berBTN

para jurulatih yang sporting+terbaek oak!!
and we ~~~~~~~~~

BTN memang terbaek oak.. even memula takde hati sangat nak pergi tapi sape kate tak best memang nak kena hempuk dengan bantal bucuk aku ni.. rugi pada sape yang berdegil keras kepala tamao pergi tu.. best enjoy giler bila semua yang pergi adalah kengkawan geng sekepala.. memang lah naek antoo jadinya.. lagilagi bila berkenalan beramah mesra dengan para junior yang memang sekakitangan.. double triple antoo jadinya.. even kami banyak memain sampaikan bila kembara pun dok sibuk nak jalan dengan geng konon-konon takut gelap lah sangat kan padahal nak tunjuk semangat setiakawan yang dimahukan itu tetapi walau kami naek antoo segala input yang nak disampaikan tetap kami dapat dan akan kami simpan dalamdalam.. tak kan lupa lah.. huhu.. yeah!! saya akan pergi mengundi menunaikan tanggungjawab kepada negara nanti.. itu PASTI!!!


3. Dinner dengan Abah

b4 melantar dinner plate
abah belanje dinner kat KFC

gadis xoxo
sape kate berbaju kurung tak cantik haa????

11 gadis yang gagah perkasa ayu lagi santun

atas sebab Abah a.k.a mentor akan pergi umrah, beliau telah belanje kami dinner di KFC yang berhampiran.. memang dasar dinner sebab Abah bagi kami makan dinner plate gitu.. gagah kami dok perhabiskan segala ayam yang ada.. huhu.. even terpaksa tahan nafas srup srup dupdap dupdap dalam keta Abah tok sampai ke KFC tapi kami tetap chill dan enjoy.. Abah sangat macho lagi sasa bila bawak kami jenjalan Bandar Hilir untuk membakar semula kalori yang terkumpul.. Abah memang terbaek oak.. takde galang ganti dah.. semoga Abah dan Daniel selamat pergi dan balik.. Abah, jangan lupa doakan kejayaan dan kecemerlangan kami di sini.. doakan juga supaya kami semua kawen cecepat.. hihihi... amin..........................



4. Hari Sukan

we are da winner~~
untuk tontonan 20 taun ke atas sahaja

hari sukan datang lagi.. rumah sukan pun dirombak.. hampeh je rase tapi selamat lah Sri Tanjung berwarna jingga dan bukanlah pink seperti dahulu.. haha.. even rumah kami tak ramai atlet seperti rumah sukan yang lain tapi kami tetap hebat dan chill babe.. no 3/6 menunjukkan kami juga setanding mereka yang lain.. yeah!! saya telah menjadi peserta acara 4x100m walaupun mempunyai berat sebanyak 52kg dengan ketinggian 160cm.. semangat lari berkaki ayam seperti zaman skola dedulu.. huhu.. time kasih jugak kepada junior yang telah tergolek jatuh dan menyebabkan akak dapat memotong anda.. tq jugak kepada mereka yang sanggup mendengar arahan dan ayat psiko saya yang meminta mereka untuk tidak lari lelaju sebab i ni ada darah nebes cuak gelabah selaku first runner yang bukan je kena dengar bunyi pistol tok lari tapi jugak kena lari kat selekoh.. huhu.. kesimpulan yang dapat disimpulkan adalah :




" semakin bertambah berat badan, semakin laju kadar larian" =p










okeh, meh tengok aktiviti yang dilakukan sementara menunggu turn untuk berlari dan jugak acara sorak menyorak sampai kering tekak.. tengah dok naek feel tetibe je lagu terus off.. DEM!!!!






5. Malam Bermunajat


ini pulak upacara menghalau hantu kate bebudak nakal yang bila ditanya apakan tajuk peristiwa berdasarkan gambar di atas.. hihi.. ini adalah malam bermunajat mencari keamanan dengan membaca Yasin secara berjemaah begini.. harem bila ada kes histeria nampak hantu sana sini barulah kekonon nak buat pagar kat hostel baru yang dah empat bulan berpenghuni ni.. kalau tak sampai ke sudah pun tak kan ada kan.. bukan setakat after majlis je ramai yang jeritpekiklolonglolong tapi semasa majlis berlangsung pun dah ada dah yang tak sabau sabau nak melontarkan sore yang lunak maya merdu tu katenya sampaikan ahli masjid Darul Shifak tak menang tangan.. papepun hope bila exam nanti semua akan kembali tenag dan terkawal..


6. Walkataon 1 Malaysia

walkaton 1 Malaysia.. hari tu korang kerek sangat kan tak nak dengar cite aku dengan lebih lanjut lagi kan.. takpe takpe tak kecik hati pun.. okeh, ni nak share lagi yang kami kena nyanyikan lagu sepanjang perarakan berwalkaton tu.. haa, kaw.. balik memang terus panas badan kan.. terus pakai bedak sejuk berkati-kati tok hilangkan burn katenye.. baru perasan yang sore kami memang tak layak tok masuk bertanding koir.. haha tapi kami tetap CHILLL babe....











antara eventsss lain yang tidak dapat ditunjukkan bukti kehadiran dan kewujudannya :

7. Seminar Integriti

8. Ceramah Pencegahan Kanser

9. Malam Suara Emas (tak sure tittle apa yang digunakan tapi yang penting nyanyinyanyi lah kan)

10. Berjimba di Water Park

















- TAMMAT -

















EH EH EH... jap jap.. ni nak bagi extra gambau biau bikin lagi hot punya hati..

jangan lah nak jeles sangat kan

















p/s : gumbira bila di rumah

p/s : gumbira bila dapat makan free, tengok tb puaspuas

p/s : tidak gumbira bila terpandang buku


3 comments:

ain amira said...

wah, BTN kat langkawi?? bestnye!! hehe

miss_ayda said...

Tergamak kau upload video tuuuuuu....kejammmmm!

ID said...

ain amira : best shopping cokelet..jgn jeles..hihi

miss ayda : mmg nk tnjk muka bengang kaw..haha =p stdy mek!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...