Saturday, April 30, 2011

GENTING HIGHLANDS : ini yang dinamakan KERIANGAN


Assalamualaikum

amaran : ini adalah entry tertunggak yang baru dibayar bil nya..

bersempena dengan besday Nani, maka kerajaan Melaka telah memberikan cuti kepada rakyatnya.. oleh itu, kami mengambil keputusan untuk berjimba di Genting Highlands yaww.. artis yang memeriahkan majlis terdiri daripada :

Sya


cerita hot ada di bawah di ruangan sensasi.. sekarang mari menonton gegambau kami yang yaww  kataya.. 
ha ha ha



 p/ s : sila sediakan beg plastik untuk sesi muntah akibat gambau yang banyak dan yaww katanya


subuh yang indah
janji cina yang hampagas

trip started
 


sesi excited bermula yawww :












































okeh, jom stat cite hot.. ha ha.. persoalan nye mengapa kunci bilik ini ada nombor yang banyak.. bek la, begini citenye....................



pas check in hotel and restkan diri, kami bersiap-siap untuk keluar second trip plak kan.. then dipendekkan cite, kami lupa nak tutup tombol air panas kat sinki and dalam shower tu.. sebab apa? sebab harem air panas nak mencurah-curah ke atas tubuh ni mak ai.. gigil-gigil ketaq mandi tau.. sebab sang air ni tak kuar, maka kami lupa nak tutup.. secara logiknye lah kan, konpem-konpem lah bilik korang akan berasap-asap bila air panas itu mencurah-curah tanpa henti, sooooooooooo maka banjir pun melanda lah bilik kami sebab smoke detector tu ingatkan ada kebakaran.. habis lencun satu bilik kami.. tiada apa yang dapat diselamatkan.. 
T_____________T


penghuni bilik yang gojes lagi bijak telah berjimba sehingga jam 12 malam.. pulang ke bilik dan teros buat kengkawan yang lain menjadi cuak.. ingatkan bilik telah diceroboh lantaran lantai yang basah ditambah kipas, tingkap, lampu dan langsir yang terbuka.. padahal kami da tutup semo da b4 kuar tu.. terus panic lari sepantas kilat menuju ke bilik kawan yang lain..


yes, kami berjaya membuatkan kengkawan yang lain panik jugak.. maaf kepada cik ain, cik sya dan cik am kerana mengganggu masa tido anda.. hi hi.. teros gelabah call operator buat aduan.. potpet sana cotcet sini maka abang yang hensem telah datang untuk memberikan kunci bilik yang baru.. then barulah kami tau bahawa bukan penceroboh yang masuk bilik kami tetapi tet......... teros backup diri sendiri konon tak ngaku salah.. haha.. dari floor 12, turun ke floor 11 dan bilik baru agak terpencil di belakang..


dasar sudah jatuh ditimpa tangga, kami tak boleh nak bukak pintu tu sebab mungkin kesilapan technician dalam mengkodkan kad dan pintu bilik.. mujur tuan dan puan bilik tak serang hendap kami di luar, kalau tidak mati lah.. takut kena bebel dengan abang hensem lagi, teros nekad turun ke kaunter dalam keadaan yang selebet dengan barang sana sini dan diri yang serabai sebab kalut amat kan..


tapi tapi tapi yang paling masyok bila bilik di floor 8 dan kami ingatkan semakin rendah floor semakin cikai bilik tapi meleset sama sekali.. bilik kami deluxe okeh.. ada hair dryer, ice box, heater, tb pn plasma u.. paling tak boleh handle paip air auto teros jadi air panas.. ha ko hambek, satu penyindiran telah berlaku di situ.. muahmuahmuah.. terus call kengkawan yang lain menghebahkan kemewahan bilik kami dan ajak mereka breakfast dengan kami nanti.. huhu.. tido dengan amat selesa sampai rasa tak mahu bangun u..



konklusinya : tak sia-sia kami jadi kurang bijak bila lupa tutup paip air panas









jom sambung muntah tangok gambau kami yang yawww katanya..


















kalau nak cite pengalaman memang 1001 malam pun tak habis kan.. space shot berjaya membuatkan jantung saya berhenti seketika dan badan tertinggal di atas rasanya.. wah kawkaw kan over nak cite.. hi hi.. dan saya akan katakan bahawa 

"ini yang dinamakan KERIANGAN"


time kasih para gojes yang memeriahkan suasana.. nex time tempat len plak ya.. love uolls, muah!!





p/s : seminggu di BTN berjaya menghura-harakan budak klas


p/s : banyak keja tertangguh + test yang menunggu


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...