Saturday, October 12, 2013

HANDBAG GRED AAA YANG MURAH LAGI OHSEM

Assalamualikum & Hii

lama tak hupdate blog bukan sebab takde cerita yang best tapi sebab mood nak menaip tak kunjung tiba plus student final semester yang kekonon banyak komitmen yang perlu diberi perhatian katanya puahaha.. ok, malas nak merepek panjang sebab aku nak promote barang perniagaan girlfie kesayangan yang sibuk berbisness ni.. die sibuk suh aku promotekan jadi marilah aku tolong promote sebab katanya kawan dunia akhirat kan kan kan..


lately ni memang banyak kengkawan yang join bisness itu ini cuma aku je yang belum temui kekuatan sebab aku jenis tak boleh banyak benda nak pikir dalam satu masa kang mulalah aku naik hantu jadi hulk takde pulak yang nak kawan bhahaha.. kengkawan asyik suh promote jadi kita promote satu-satu ye.. take time bebeh.. aku ni bukannya rajin seperti yang korang sangkakan itu nak hupdate hari-hari.. tapi bab makan aku tak pernah lah pulak tak rajin kan haha


okeh, aku nak promote handbag gred 3A yang ala-ala macam beg ori tapi kualiti bagus dari beg yang 100% fake kan.. macam-macam jenama ada.. kekadang kita tak mampu nak beli yang ori ye dok?? so, beli yang gred AAA ni pung jadilah.. ibarat macam diri aku yang sememangnya sukakan barang murah dan free.. yang mahal-mahal tunggu orang bagi je bhahahah.. jimat bebeh namanya..



antara contoh beg yang ada seperti ini :








yang kat atas ni contoh handbag jenama MK.. ada banyak lagi jenama yang lain seperti 

GUCCI
GUESS
COACH
LV
FURLA
HERMESS

dan lain-lain lah.. penat pulak aku nak tunjuk gambau satu-satu kan.. 


harga semua below RM200 bebeh.. murah tak murah tak?? rate harga antara RM 170-RM180 je tau dan harga tu dah termasuk postage uolss.. gila tak murah..


kalau nak terjah handbag ni boleh tengok kat link page di bawah.. silalah like sekali ye :)




nama owner dia Cik Ara.. ni fb dia incase korang pm kat page tak berbalas kan




page tu ada banyak lagi barang jualan yang gojes lagi ohsem.. silalah terjah sendiri untuk ebih teruja sambil mencuci mata giteww..


kalau korang nak beli, bagitaulah yang uolss ni pembaca blog aku ni hah, insya Allah akan diberikan diskaun or freegift yang best juga bhahahha *bajetretissangat



ok, selamat bershopping uolsss :)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...