Saturday, August 06, 2011

Seoul Garden : kekonon agar tidak kempunan semasa Ramadhan nanti tapi sekarang sudah teringin kembali

Assalamualaikum




harini buka mee kari.. yeayy tak makan nasi kekonon nak diet taik kucing hang lah sebab melantak sampai sesak perut tu hah.. before berpuasa aritu ada teringin nak makan Seoul Garden.. sejak-sejak duit banyak ni pantang nak makan apa mesti terus terjah kekonon tak nak kempunan bila dah puasa nanti.. tapi walaupun dah melantak dulu sebelum puasa bila dah puasa ni makin terbayang-bayang pulak dah.. hey kengkawan yang mahu saya belanja.. Seoul Garden jummmm.. penat saya tunggu anda ni hah kat Melaka ni.. ;)


ahli jemaah majlis membuncitkan perut

kami sanggup tak makan menahan perut pagi tu sebab nak melantak sakan nanti.. abes kelas terus berdesup lari balik hostel dan bersiap bergegas keluar.. yeahhh.. sampai amek port yang menarik dan yang agak sep agar tahap kegelojohan tidak dilihat oleh jejaka yang handsome aumaum yang bertandang nanti..


walaupun tak reti masak tapi kami buatbuat superb


sumpah kuah ni superb

kiteorang tak tamak, masak sikitsikit je


macam-macam ada


untuk lunch stat dari kol 11 sampai 5 tapi sebab kami ada kelas, kami masuk kol 2 sampai 5.. nasib tak kena halau kan.. haha.. guna students price tambah tolak rm23 sekepala dan korang bebas untuk makan apa je.. then boleh gi toilet shopping solat juga asalkan ada member yang jaga tempat korang.. kalau tak mintak maap lah kalau masuk tengok table da kosong suci bersih kan.. 




makan bersulam gosip adalah sesuatu yang yawww

ini adalah aksi bagi merehatkan perut seketika

muka dah penat makan tapi nak menyuap lagi

ini entah trip yang keberapa dah



tepat pukul 5 kami melangkah keluar menuju toilet dengan harapan perut berkurangan sesak sebab nak mencuci mata.. haiyooo.. buat rugi 23 hinggit je wehhh..



jangan tanya kenapa kami gila lensa lagilagi dalam toilet

hey, mama, kenapa cantik sangat hah?boboi jeles tahu




next aktiviti mencuci mata agar lemak dapat dipecahkan..



orang tu cari baju raye kite tengok je

dan budak gonjeng ni tengah mesej ehemehem
cik arafieara pun shopping tahu

auwauw kemaluan kami di situ





bila penat mencuci mata dan bila perut sudah mula menunjukkan signal kembali lapar, maka kami mengambil keputusan untuk pulang sahaja sebelum fulus melayang untuk makan dinner pulak di Seoul Garden tu lagi.. dan sekarang saya nak katakan bahawasanya saya teringin nak makan Seoul Garden lagi.. woottttt wotttttt.. jum sape nak teman.. jejaka handsome amatlah digalakkan ~~~~~~


lepak tepi jalan pun gumbira haih




p/s : kesayangan, jum makanmakan lagi pas raye nanti


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...